Vecka 24 (23+5)

 
Vänster bild är som vanligt denna graviditet och höger från förra.
Jag tycker att jag börjar komma ikapp storleksmässigt nu. Magarna ser väl ungefär lika stora ut vid det här laget, om än något mindre spetsig denna gång.

Jag har ont i kroppen, för det mesta i höfterna, ibland även i benen och ryggen. Det har börjat bli svårt att röra sig och att knyta skorna kan bli en riktig kamp imellanåt. Har upptäckt att jag får andnöd mycket lättare och inte kan sitta "ihopkrupen" med benen uppdragna mot bröstet som jag brukar. Det går inte heller att sova på ryggen längre, eller magen..

Illamåendet börjar komma tillbaka och jag har ofta halsbränna och en magkatarrskänsla med konstant hungersug. BLÄ!

Men det är inte så långt kvar nu =)

Amanda är för övrigt också gravid, om än 6 veckor efter mig. Hon var och kollade könet för någon vecka sedan och dem väntar en liten pojke =)
Detta har gjort att även jag blivit jätte sugen att titta efter men vi har trots det slagit fast vid att vi inte ska göra det.

Jag har tills Amandas ultraljud verkligen trott att både hon och jag väntar tjejer. Nu har jag blivit mer osäker på vad vi kommer få och därför har jag återgått till att kalla bebis för Bebis. :) <3






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback