Trevlig dag!

Idag har faktiskt varit en bra dag! Kim och jag åt lunch tillsammans och sen kom grannen över och fikade. Tjockisen tänkte "if it fits I sits" och försökte klämma ner sig i sin och Lillens leksakslåda. 
 
 
Vid tre tiden följde grannen med mig ner till förskolan och hämtade Castor. Därefter gick vi vidare till folk parkens lekpark där Castor fick springa av sig.
 
Vid 18 tiden fick Kim ta över barnet för då  drog jag iväg till fräcka fröken  och träffade några gamla klasskamrater från omvårdnadsprogrammet. Vi käkade och snackade skit! Mkt trevligt :)
 
 
Nu ska jag kladda på mina nattkrämer och titta på en dokumentär om the 1918 flu. 
 Sedan är det natti natti för imorgon börjar jag tidigt !






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback