Rocking socking

Var inne på en främmande människas blogg nyss. Personen i fråga ska snart få sin bebis och det fick mig att längta lite extra mycket efter min egen! 
 
På tisdag går jag in i vecka 28, vilket innebär 3'e trimestern och slutfasen på graviditeten. 
Tänker och längtar massor efter bebis nu när det verkligen börjar närma sig. Och jag är så nyfiken på den lilla människan som ligger och bökar runt i min mage. 
 
Jag försöker distrahera mig själv med skolarbete. Just nu känns det som MASSOR. Så mkt prov och inlämningsuppgifter som ligger i vägen innan jag får se bebis!
 
Imorgon fyller Castor 2 ! Så då ska jag laga lite god mat och baka festlig tårta och så kommer några nära vänner till oss över och firar! Ska bli supertrevligt :D
 
 
Jag rockar sockorna dagen ordentligt med en glittrig rosa och glittrig svart. Glittret syns dock inte så bra på bilden, set mer ut som mjäll, men jag kan försäkra att världen aldrig skådat så mkt bling som den får göra idag. Tack vare mina strumpor, som i själva verket är raggsockor, fuck the law!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback