Lite random

Fy fan vad trött jag är idag och än är inte dagen till ända. Försöker hålla mig aktiv! Har precis hämtat Castor från förskolan. Nu tittar han på "go go" (frozen) medan jag gäspar ikapp och viker gårdagens tvätt. 
 
Haha undrar hur många inlägg vars huvudsakliga innehåll handlat om min extrema och ofta förekommande trötthet :p lite uttjatat kanske. 
 
Har jobbat hela dagen med religionsuppgiften som ska vara inne imorgon och även om själva innehållet i stort sett är färdigt så behöver jag sitta lite ikväll och finskriva för imorgon måste jag hoppa direkt på naturkunskaps labben om jag ska hinna med allt. 
 
Just det, imorgon fyller jag år.  Haha det hade helt och hållet förträngt XD 26 blir man nu då. Närmare 30 än 20, men känns faktiskt bra.  Hade nog min "ålderslivskris" mellan 20-25, vilken nådde sin pik precis innan 25 årsdagen. 
 
Kan dock ärligt säga att jag vid denna tid i livet, trots trötthet, småbarnstrots, gravidkrämpor och skolstress mår det bästa jag gjort på över 15 år. Och det, det är ganska fantastiskt. 
 
Befinner mig i stadie i livet och framförallt i mig själv där jag slutat bry mig vad andra tycker. Jag känner mig tillfreds med mig själv och jag vet vad jag tycker och vad jag vill. Jag behöver inte andras bekräftelse eller godkännande för allting. Något som varit väldigt viktigt tidigare. 
Har kontroll över min sjukdom och kan om jag stannar upp och tar det försiktigt hantera motgångar på ett konstruktivt sätt :) oftast.
Hellre gammal och rynkig och må bra psykiskt än ett ungt och fräscht nervvrak!
 
Och än är man inte helt förbrukad ;)
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback