Nya krokar

Idag har jag tagit till en gammal hederlig teknik för att distrahera den överaktiva borderline hjärnan. Nämligen aktivering!

Ur klädkammaren rotade jag fram tre jätte fina krokar som jag förträngt att jag hade.
När jag köpte dem för kanske ett år sedan eller så, var dem tänkta att hänga i Castors rum men sedan ändrade jag mig ville ha dem någon annanstans. Jag köpte andra krokar till Castors rum, lade undan dessa och glömde allteftersom bort att dem fanns.

Tills idag =)

Jag har så mycket halsband och har funderat ett tag nu på att införskaffa någonstans att förvara dem. De här krokarna var perfekta för ändamålet!


Skruvarna var så fula och omatchande så jag målade dem i silver och klistrade på vita pärlor på dem istället. Mycket finare tycker jag! :) Man får inte vara dum!

 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback