Gissningar

Jag tänkte försöka skapa mig en uppfattning om bebisen i magen. Så nu ska jag sammanställa en lista på hur jag och Kim TROR att bebis kommer se ut.
Det känns som en rolig grej att se tillbaka på sedan när bebis har kommit och se hur mycket som faktiskt stämde och inte ... 

Inte för att vara sån men hade faktiskt full pott med Castor ^^
Men castor var enkel. Jag hade föreställningar och känslor klara för mig redan. Den här gången är mycket svårare och nu har jag verkligen behövt tänka till ordenligt.
 Okej, here we go..
 
Jag tror..

har egentligen ingen aning men gissar att du är en flicka, ca. 47-49 cm lång och kommer väga lite mindre än din bror vid födseln kanske runt 3200g. 
Du kommer ha mina ögon, precis som storebror, men du kommer till skillnad från honom att ha brunt hår. Inte mörkbrunt men ljus- till mellanbrunt eller mörkblont med dragning åt det bruna hållet och inte heller överdrivet mycket hår.
 
Kim tror...
 
att du är en pojk. Ca. 50 cm lång och väga 3500 g. Mammas ögon och blond. (Det där var alltså en exakt beskrivning av ungen vi redan har :p, inga vågade gissningar eller föreställningar här inte, Kim menar på att rent statistiskt har alla barn han fått hittills sett ut så).

Ja, nu är det bara att vänta och se :D





Hur kort tror du hon kommer va egentligen haha :P
Jag gissar, flicka 50 cm 3600 g, inget hår utan lika blond som c, lik c men lite rundare i ansiktet. :)

Svar: Haha men va fan :P ungen kommer ju komma lite tidigare än beräknat. Enligt läkaren tenderar barn, vars mödrar äter sertralin under graviditeten att vara mindre vid kläckning. Därav min slutsats! Z var ju också liten när han föddes.
Vad roligt att du med gissar :D ska spara det så vi kan se vem som gissade närmast!
Lilla stjärna

- 2015-03-23 - 14:55:42 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback