BB-väska

Jaha, då var det mindre än två veckor kvar innan bebis nedkomst och det börjar kännas aktuellt att packa BB-väskan. Man vet ju faktiskt aldrig, ungen kanske bestämmer sig för att titta ut tidigare =) *hoppas*
 
Jag håller på och sammanställer en liten lista på saker att ha med mig, men har lite svårt att komma på vad man faktiskt behöver.. Vad fan hade vi med oss förra gången?
 
Lista, ta med:

Till bebis:
  • Första kläderna att åka hem i
  • 3 bodys
  • 3 pyjamas
  • Filt
  • mjukisdjur
  • 2 byxor
  • 2 strumpor
Till mamman:
  • Menstrosor!
  • 2 mjukisbyxor
  • Kamera + laddare
  • Mobil + laddare
  • Legitimation
  • MVC-kort
  • Hudvårdsprodukter
  • Smink! (yep!)
  • Tandborste, tandkräm, hårborste
  • Duschkräm, schampoo och balsam
  • Några lätta tröjor/linnen som det går att amma i
  • Amnings-bh
  • Tofflor
  • Strumpor
  • Gravidbok (så har jag något att göra) + penna
  • Anteckningsbok (ifall jag vill skriva eller rita)
Till pappan:
  • Hmmm ... ? Datorn? + laddare
Kommer inte på fler saker för tillfället men får uppdatera listan allteftersom.

 
Första kläderna <3






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback