9 - Barnkalas

Idag är det bara 9 dagar kvar innan vi får träffa dig <3 så för att orka genomlida denna långa och otåliga väntan underhöll vi oss idag genom att närvara vid Zackarias 2 årskalas!

Kalaset hade ett flashigt batman-tema så jag försökte mig på en batman inspirerad sminkning (ingen går in för barnkalas som jag).
Tyvärr blev den inte riktigt som jag tänkt mig :P Tanken var att det skulle målas dit små fladderfmöss runt ögonen men eyelinern var slut och jag hade en hetsig pöjk som inte ville sova middag. Jag kastade på mig färgerna samtidigt som jag sprang mellan hans sovrum och spegeln XD
 
Beskåda mitt tappra försök!
 
 
Kalaset var som barnkalas brukar vara, spring, skrik, lite gråt, sång och tårta!
Amanda hade bakat en skitfin =)

 Bilden har jag snott från Amandas facebook =)






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback