8 - Cykelbarnstol

Och då var det bara 8 dagar kvar!

Idag tog jag mig (äntligen) för att montera på cykelbarnstolen på min cykel. Den har nämligen stått och dammat i vårt kök ända sedan Castors födelsedag i mitten på mars.

Resultatet blev dock allt annat än tillfredsställande. Jag har nämligen ett lås i vägen för att sadeln ska hamna rätt och innan jag ordnat till det vill jag inte sätta något barn i stolen.
Tyvärr hade vi varken mer tid eller ork att gära om processen idag, så det får bli ett projekt för morgondagen, eller någon annan dag när det blir aktuellt att cykla istället :)

Vi tog även med Fettot ut på innergården och Castor fick köra runt med sin bil och leka sandlådan. Jag passade på att ta bort alla tvättbara tygdelar från briovagnen som jag ska rengöra innan vi säljer den.

Nu väntar vi på att maten ska bli klar och imorgon kommer Kim hem från USA! :D

 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback