5 - Vi har en spjälsäng!

5 dagar, tiden går så fort och ändå så sakta ! Nästa onsdag har vi säkert kommit hem från BB vid den här tiden :D och du fåt träffa storebror för första gången <3
 
Idag har jag underhållit mig själv med att sova under tiden som Castor varit på förskolan. Lika bra att passa på de sista dagarna nu medan man kan :) 
 
Idag fick vi äntligen hem den nya spjälsängen (med tillhörande skruvar) och jag har spenderat kvällen med att skruva ihop den och bädda. Så skönt att ha det gjort! 
 
 
 
 
Tog såklart mindre än två sekunder för katterna att hitta dit :p så fula. Allt som är nytt måste provliggas.
 
Bilderna är inte de bästa då jag uppdaterar från mobilen, ska ta finare bilder till helgen ! Då ska ni få tydligare bilder på babymobilen som jag gjort med. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback