4 - Gravidfoton

Och så var dem bara 4! Dagarna alltså. Ju närmare vi kommer desto otåligare blir jag.
 
Idag har jag dock gjort något jag tänkt göra hela graviditeten men som det skjutits på till sista stund. Jag har nämligen tagit gravidfoton. Inte bara vanliga magbilder, utan bilder där även mitt ansikte finns med.

Jag älskar att HA bilder, men avskyr att ta dem, så länge det inte är någon annan som står framför kameran och jag bakom. Jag blir bara så obekväm och allting känns så tillgjort och krystat! Samtidigt vill jag absolut ha med mig någonting från graviditeten. Speciellt med tanke på att det här förmodligen blir min sista.
Jag vill ha något att visa barnet senare och något att själv se tillbaka på och minnas. Det är ju även lite roligt att se hur stor man var de sista veckorna/dagarna och man får mycket bättre perspektiv på storleken med helkroppsbilder än när bara magen syns.
 
Så ja, jag krystade ihop några för den sakens skull.
 
 
 
 
 
Den här sista bjuder jag på och den är nog den mest "naturliga" av dem alla:P jag råkade gäspa samtidigt som självutlösaren tröck av XD
 
 
 Idag var även Castors sista dag på förskolan ett tag framöver eftersom han kommer vara hemma med oss de två första veckorna efter bebis ankomst.

Vi mötte upp Amanda på stan vid 14 och gick några ärenden. Inhandlade descutan svampar som jag ska tvätta mig med på operationsdagens morgon samt solskyddsfaktor till Castor. Hämtade även ut paket på posten. Det var Castors "go go-docka" (Elsa) som jag hittade för en billig peng på tradera i veckan :) Han sken upp som en sol när han fick den <3
Älskade älskade lilla pöjk som snart är storebror!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback