3 - Bra dag

3 dagar, eller rättare sagt 2 dagar, 11 timmar och dryga 40 minuter kvar!! Kan knappt tro att vi snart är där. Liiite kvar!
 
Idag har vi gjort lite allt möjligt. Jag spenderade morgonen med att städa lägenheten samtidigt som jag försökte underhålla barnet med bad, ritande och lek. 
Han har varit på bra humör idag <3 så skönt. 
Han hade ett mindre utbrott på morgonen som jag lyckades parera snyggt och sedan flöt det bara på.
 
Efter Castor sovit middag mötte vi upp Amanda, Linus och Zack på stan. Vi gick förbi brödernas och köpte med oss varsin frappe och gick sedan vidare till Strömparken. Pojkarna lekte i vattnet och vi satt som två feta valrossar bevid och jäste i solen. 
Studenterna sprang ut med så pojkarna tyckte det var spännande med alla flak som körde förbi och spelade hög musik.
 
När vi skildes åt sa jag till Amanda att hon skulle ta en ordentlig titt på min mage för det här blir sista gången hon ser mig fet! Nästa gång vi träffas har jag barnet på utsidan! 
 
Nu ligger jag utslagen på soffan, med min satans halsbränna och samlar styrka att resa mig och gå till frysen och hämta glass. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback