Vimpel

Jag har nyligen upptäckt att det går å köpa roliga hemmagjorda saker på instagram!
Det började med det fina babynestet från gullungedesign och därefter har jag hittat massor med duktiga hemmapysslare :D

För några veckor sedan beställde jag en vimpel från Charnelias.
Precis som gullungedesign, syr Charnelias upp enligt önskemål och säljer via instagram. Hon är dessutom supertrevlig

Idag damp denna underbara skapelse ned i min brevlåda ^^
 
 
Jag beställde egentligen en ganska lång vimpel, men den passade inte riktigt på mitt från början tilltänkta ställe, så jag delade den i två delar istället. Den ena satte jag över Vegas säng och den andra i Castors bokhylla.

Känner mig jättedum som "förstörde" den fina vimpeln. Känns lite som jag vanärat Charnelias fina arbete, men det passade mycket bättre såhär.
Är skitnöjd!
 
 
Det var inte bara vimpeln som kom idag. Castors tröjor från Kappahl dök också upp. De var båda supersnygga. Den turkosa, vilket jag missade när jag beställde, har även lite glitter i sig :D älskart!
 


Och igår hängde jag upp denna på ytterdörren! Mycket viktigt för att informera räddningstjänsten om hur många djur som befinner sig i bostaden i händelse av brand!
 





Åh va fint det blev, va kul att se 😍😍 tack snälla för fina ord ❤️ Superfint rum!

Svar: Jag kunde inte säga något annat, är så nöjd med allting ^^
Lilla stjärna

- 2015-07-17 - 20:55:45 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback