Potträning

Nu ska de bli rumsrena, mina pojkar. Här har vi börjat pott/toalettträna för fullt. Kim lämnar fortfarande spår i kalsongerna, 24 år gammal, så honom har jag gett upp hoppet om, men Castor har fortfarande en chans och det är den vi vill fånga.
 
Ska erkänna att vi varit lata med pottträningen, men efter att Amanda tränat Zackarias så flitigt kände jag att vi inte kunde vara sämre.
 
I tisdags lade Castor sin första poop i pottan och idag har han kissat två gånger.
Han har fått springa utan blöja så att han på eget intiativ kunnat bestämma när han vill sätta sig. Alla gånger har han själv talat om att han är nödig och än har vi inte varit med om någon olycka.
 
Varje gång han suttit på pottan ger vi beröm (även om det inte kommit något) och de gånger han lyckats klämma ut något får han som belöning hälla ut allt i toaletten och spola och sedan får han välja ett klistermärke att sätta på pottan. Det har blivit en hit!
 

Solidarisk toaletträning.
Asså Kim, jag är verkligen för snygg för dig XD
 





ahahaha, SKITbra tips.....

Svar: haha har förresten en till variant av bilden där jag gav Kim en härlig brun utan sol bränna i photoshop, den är snäppet snyggare :D
Lilla stjärna

- 2015-08-02 - 10:07:54 -

haha, så skön bild!!
Och det där med klistermärken på pottan var ju ett skitbra tips!

Svar: hahaha visst är den ? XDJag har faktiskt tjuvat alla idéer ifrån Amanda, så jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för dem.
Lilla stjärna

- 2015-08-02 - 10:08:10 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback