Hemlängtan

Skulle behöva byta om, tvätta fejset, borsta tänder och därefter sova en stund men Vega har somnat på min arm och jag vågar inte flytta henne ifall hon vaknar.
Hon är så otroligt svårsövd men lättväckt. 

Ikväll ska jag ta barnen hem till min pappa på grillkväll. Min lillebror fyllde 23 den 24 juli så det blir ett litet födelsedagsfirande.
 
På måndag eller tisdag ska jag träffa en gammal vän (kostrådgivaren) och sedan funderade jag på att eventuellt sova några nätter hos moster Sarah i gävle innan vi beger oss tillbaka hem till Norrköping igen. 
Vi får se hur det blir!
 
Börjar få lite hemlängtan nu.
Har lite problem att vara borta. Jag behöver mitt eget space att dra mig tillbaka till när det blir för mycket runt omkring.
 
Dessutom har Amanda kommit hem från BB med lilla bebisen så jag är supernyfiken på honom!
 
Jaja, ska försöka flytta på lilla Vegan nu..
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback