Han e spruckun!

Jupp, här har vi flyt!

I lördags drog Castor en stilig vurpa och slog ut halva vänster framtand och idag fick vi bekräftat av BVC att Vega har torsk (mumma!) samtidigt som hon är förkyld och kräks slem (stackarn!)
 
 
Idag hade jag egentligen planerat att ringa alla viktiga telefonsamtal som jag skjutit på under en tid, men Vega var kinkig och krävde ständig uppmärksamhet, samtidigt som Castor var rastlös och behövde sitt.
Samtalen blev av dessa anledningar helt enkelt inte av idag heller.
Istället blev, bortsett från besöket på BVC, familjen parkerad i soffan större delen av dagen.
 
Vega kan i alla fall fixera och följa saker med blicken nu. Jag tycker även jag fått några småleenden ifrån henne, men inget sånt där jätte tydligt, så jag väntar med att annonsera hennes FÖRSTA riktiga leende ett tag till.
 
 
 Castor kom in med Tobias och ett paket våtservetter och såg mycket bekymrad ut. Han slängde upp Tobias på vardagsrumsbordet och sa:
"UUsch! Äckligt! Bajsat!"
och sedan började han plocka våtservetter och torka rumpan på dockan XD haha, så rolig!

 
Tjocke ger kärlek på håll och softar i solen ^^
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback