Besviken

Här kommer ett sånt där lite gnälligt inlägg igen men kände att jag behövde ventilera.
 
Huset sover men jag har svårt att komma till ro. Känner mig ledsen, hungrig och arg. 
 
Vega är sjuk, igen, med hosta och heshet. Hon har varit lite extra kinkig och svårsövd. Efter en omtumlande kväll fick jag henne till Slut att somna, men hon gnyr till då och då och det känns som hon kommer vakna när som helst igen. 
 
Är besviken.
Kim lovade att ta henne i natt så jag skulle få sova (min första hela natt på 6 veckor!!). Tyvärr blev det inte så. Så här ligger jag nu och tycker synd om mig själv. 
Är förbannad över att karln ligger och snarkar bevid medan jag ligger vaken. Så orättvist.
Jag vill också sova ...






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback