Vecka 20 (19+1) + vagn

Igår bytte vi vecka igen och jag kan nästan säga att vi gått halvvägs. Äsch jag säger det ändå, vi har nu kommit halvvägs! Typ.

Magen är fortfarande liten och faktiskt mindre än den var förrra graviditeten i vecka 20 :S konstigt nog. 
Bebis sparkar nedåt och långt in så oftast känner jag bara små diffusa rörelser, men ibland, om ungen ligger rätt, kan jag känna tydliga sparkar. Då kan man också känna dem på utsidan om man lägger handen över.
 
Första bilden från vecka 20 denna graviditet och andra bilden från förra graviditeteten i samma vecka.
 
Vi har fått tag i en vagn nu förresten.
Vi kommer ta över min pappas och hans frus gamla syskonvagn, då mina småsystrar blivit för stora för den! Den är visserligen några år och lite sliten men så länge den rullar så nöjer vi oss och det kommer inte kosta oss nånting heller. :)

Vi kommer sälja vår gamla brio smile. Vilket känns lite trist :( för mig är det många känslor kopplade till den vagnen och mkt nostalgi från när Castor föddes och från när vi flyttade från äckliga hageby till vår nuvarande lägenhet.

 Tyvärr kan vi inte bara ha vagnen ståendes pga av det så det blir å sälja. 
 
  Carena syskonvagn double swing. Bilderna är tagna från Jollyroom.se.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback