Sparkar

Igår när jag låg i sovrummet kände jag hur bebis rörde runt i magen. Snabbt la jag handen över i hopp om att känna något och rätt som det var kände jag en tydlig spark mot handen! 
 
Jag vet att jag har gått igenom en graviditet innan och varit med om det här förut men det är verkligen en helt otrolig känsla, den där första otvivelaktiga sparken!
 
Jag blev helt salig och ropade på kim som satt i vardagsrummet. 
När han kom drog jag undan tecket (samtidigt som jag förmodligen flinade fånigt) och det första han frågade var: "Har du fisit?" 
 
Jag svarade att jag inte gjort det ovh att han skulle känna på magen! Kim la dit handen.
Det tog en liten stund men så plötsligt hoppade det till i magen och Kim sa: "OH!" 
 
Tänk att det ligger en liten där inne!!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback