Rutinultraljud

Idag var vi på rutinultraljudrt och fick se vår lilla igen :) eller igen för min del, för Kim var det första gången då han var i Stavanger när jag gjorde KUB i början på december. 
 
Tyvärr var det svårt för barnmorskan att få någon tydlig och bra bild, eftersom bebis, enligt henne, lagt sig långt ner och långt in mot ryggraden och inte heller ville samarbeta och ligga still. Det gjorde det inte lättare att jag har en väldigt bakåtlutad livmoder.
Men hon lyckades få till alla nödvändiga mått och bilder för att kunna konstatera att bebis växer och utvecklas precis som hon ska :) 
 
Jag har valt att kalla bebis för hon trots att vi inte vet vad det blir. Jag tror att det kanske blir en flicka den här gången, fick den känslan och kunde inte se nån snörk, men det kan lika gärna vara en till pöjk därinne :)
 
Det känns dock fel att säga den och jag AVSKYR ordet hen, så det kommer jag aldrig någonsin nånsin ever säga! Ärligt talat så skiter jag faktiskt i vad det blir, bara hon mår bra! 
Nu är det iaf en hon tills vidare och vi kommer inte få veta säkert förens i juni :) <3
 
RUL - vecka 18 + 6
26 januari 2015
 
 
 
KUB - vecka 12+0
9
december 2014
 
 






Åh vad roligt! Grattis! :)

Svar: Tack så mkt =)
Lilla stjärna

- 2015-01-27 - 19:18:18 -

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback