Mens

Haha, jag var bara tvungen.
Jag hittade den här bilden på min mobil från i höstas när jag var i Uppsala.
Jag och min kusin skulle kolla på film i min lillasysters rum och upptäckte då att det var någon som mensat i tältsängen.
 
Kusinen skickade iväg ett sms till min syster för att informera henne om detta.
V (min syster) svarade med att hon redan visste det och outa sedan vem av hennes polare som var skyldig och passade samtidigt på att bifoga en bild där denne såg skit glad ut och gjorde tummen upp.
 
Jag kände mig lite busig och bad kusinen ta en bild på mig och mms'a tillbaka som svar. Hahaha, ja ni ser ju resultatet :p
 
Det tåls kanske att påpeka att min syster är 14 vilket gör det lite extra roligt att retas då dem är lite känsliga i den åldern och får kanske även mih att framstå som lite extra elak och omogen. XD
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback