Mammakläder och gravidbok

Först och främst vill jag bara be om ursäkt lite snabbt för bristen av bilder på bloggen. Det är så förbannat tråkigt att läsa bloggar utan bilder tycker jag, men jag har faktiskt inte fotat särskilt mycket den senaste tiden.
Det måste det bli ändring på, för jag vet att jag kommer ångra mig senare när graviditen är över och det inte finns några bilder från den!
 
I alla fall, nu tycker jag att det börjar bli en liten kula av magen och det märks framförallt när jag ska klä på mig. Det är svårt att komma i mina vanliga kläder numera och jeans är det ju bara att glömma för dem går inte att knäppa längre.
De senaste dagarna har jag fått ta mig an vardagen i pyjamas och mjukisbyxor (vilket iof inte är helt ovanligt för att vara mig i normala fall heller), men det skulle vara skönt med lite valmöjligheter.

Jag har letat förjäves efter mina gamla (ett par gravidbyxor och en par mammatröjor :P) men jag kan verkligen inte komma på vart jag lagt dem!
Jaja, i helgen tänkte jag gå ner till H&M och se ifall de har något acceptabelt mamma plagg på rean. Annars får jag nog stå ut med mjukiskläder en månad till :P

Ja, och trots att jag gnäller över denna måndas fattigdom kunde jag faktiskt inte låta bli att köpa den här. Jag vet, skitdumt, men hear me out.
Jag tycker det är så spännande med fylla-i böcker och förra graviditeten var så jobbig att det tyvärr inte finns så mycket dokumentrerat, varken i bilder eller i text från den tiden :( Såhär i efterhand har jag ångrat det så mycket och därför bestämde jag mig för att denna gång göra allt så innehållsrikt och roligt som möjligt.
Vi har en fylla i bok av samma författare, som Castor fick när han var bebis där man skriver om alla han första, ja ni vet det vanliga.
Den boken är hur som helst helt fantastisk och därför blev jag helt salig när jag hittade den här boken av samma personer men för gravida!
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback