Glasögon och kläder

Igår kom min mamma hit från Uppsala för att gå in som en typ av borgenär på avbetalningen av mina glasögon. Det betyder alltså att jag kan ta glasögonen på avbetalning trots att jag inte haft fast anställning i minst ett halvår. Det känns skönt att ha det problemet ur världen. 
 
I samma veva hämtade vi ut mitt andra par med glasögon. Affären har nämligen erbjudandet 3 par för kostnaden av 1. Jag har fixat två par men tänkte avvakta med det tredje tills i mars då de skulle få in lite nya modeller på bågar. Enligt optikern har jag tre månader på mig från och med igår innan erbjudandet går ut . 
 
Idag tog vi en vända på stan och mamma skämde bort mig och köpte gravid kläder.
Nu kan jag lägga mjukiskläderna på hyllan  ett tag och fortsätta genom havandeskapet med stil och klass! YOLO!
 
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback