Bolasmycken

På tisdag går jag in i vecka 17 (16+0) och vi börjar närma oss mitten av graviditeten :)
Den 26 januari har vi rul och efter det tänkte jag skicka efter ett bolasmycke till bebis. 
 
Jag har spanat in tre stycken som jag gillar,  men har inte riktigt bestämt mig för vilken det blir ännu. Det lutar nog mest åt den guldfärgade mef "bubblor". Men vi får se vilken det blir.
 
 
Imorgon är den gravidetsdagen då jag kände Castor sparka första gången, dvs 15+6. Den här gången har jag än så länge bara kännt svagt "fladder" men inga tydliga sparkar. Och magen ska vi inte ens tala om. Totalt obefintlig. Det får den väl vara,  men lite sparkar tycker jag iaf ungen kan bjuda på. Jag hoppas det dyker upp snart!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback