Skola, prov och inlämningsuppgifter

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade men har haft det lite stressigt med skola. 
 
Ni kommer ihåg uppgiften jag pratade om i förra inlägget? Ja, den blev underkänd! Åh va frustrerad jag varit över det, speciellt när anledningen var "du har skrivit för mkt!".
Jag hade alltså inte skrivit fel men skrivit för mkt! Efter att jag raderat halva uppgiften och skickat in på nytt blev den till Slut godkänd iaf. 
 
Pratade med en tjej som jag gick med på omvårdnadsutbildningen och som jag nu har religionskunskap ihop med. Hon läser också naturskunskap med samma lärare men på distans.
 
 
Både jag och den här tjejen är ganska ambitiösa och hon hade också fått sin uppgift underkänd pga hon skrivit för mkt. 
 
Fattar inte riktigt vad läraren är ute efter. Lärare säger så olika, medan den ena tycker att man skrivit för lite så tycker den andra att man gör för mkt. :/
 
På tisdag har vi terminens första prov och på fredag har jag deadline för ännu en uppgift. Nu är det bara att ligga i med skolan! 
Sista terminen!!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback