Nytt

Nu innan bebis kommer är det inte är det några nya saker vi behöver och några som jag som inte behövs men som jag vill uppdatera iaf. 
Jag har hittat en skötväska på jollyroom som jag vill ha. Vår gamla är så osmidig och ful. Den jag tittat på nu tycker jag både verkar funktionell och med snygg design. 
Gillar även den filt som syns på bilden och tänkte bebis skulle få den att ha som sin första :) 
 
 
Bärsele behöver vi men tänkte försöka få tag i en begagnad eller något billigare märke. För mig är det viktigaste att den inte tar så hårt på min rygg och att den går att använda under längre perioder åt gången, samt att materialet ska kunna "andas" eftersom jag kommer börja använda den under sommaren. 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback