Nyfiken

Den senaste tiden har den lilla varit riktigt aktiv och flugit runt som en vilding i magen. Allting blir mer och mer verkligt och jag har blivit så nyfiken så jag nästan kan spricka!! 
VEM är du som ligger där inne? Hur kommer du se ut? Ögonfärg, hårfärg, ansiktsdrag? Vilken personlighet kommer du att ha? Är du en pojke eller flicka?
 
Med Castor hade jag redan min färdiga bild, jag visste liksom redan vem han var men den här gången har jag ingen magkänsla eller några som helst föreställningar att gå på!
Innan har jag iaf trott att det varit en flicka men blir mer och mer osäker. Snoppen kan man lätt missa på ultraljud och bara för att man såg tydligt med Castor så betyder inte det att man behöver göra det den här gången. 
 
Här om dagen rensade vi lådor från vinden och då tog jag fram alla bebis kläder i stl 50-56. Herregud vi ska verkligen få använda dem snart och vad SMÅ dem är! 
 
Ja det är mkt tankar som rör sig i mitt huvud nu för tiden :) jag längtar massor efter vår lilla!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback