Lägenhet

Vi har under en längre tid kännt att det börjar bli riktigt trångt här hemma.
 
Just nu bor vi i en liten 3'a på 67kvm. Vi är två vuxna, två småbarn och två katter. Rätt trångt med andra ord. Sedan Vega kom och sedan jsg börjat sy har det blivit ännu värre oxh just nu lever vi på varandra. 
Vi har kikat runt lite smått på en större lägenhet och inatt anmälde vi oss på 4'a.
Hyresvärden ringde redan imorse och vi bokade tid för visning på måndag. 
Jag känner mig livrädd, splittrad oxh samtidigt förväntansfull. Det äe hård konkurrens på bostäder men känner mig ändå rätt positiv att vi skulle ha en chans.
Det skulle vara en dröm att få bo större samtidigt som jag älskar den bostad ci har nu och får ångest bara av tanken på att inte få bo här mer. Samtidigt vet jag att vi inte kan stanna här för evigt. 
Snart börjar vega gå och det kommer bli svårt att få till det så barnen kan dela rum eftersom castors rum är så litet.
 
Jag antar att vi får vänta och se vad som händer. 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback