God jul!

Godkväll och god jul!
Hoppas ni haft en trevlig sådan.

Våran har varit jättemysig! I år firade vi lite enskilt, bara lilla familjen, hemma.
Det har varit julmat, kalle anka och julklappar!
Dvs allt som förväntas av en "riktig" jul även om den var lite mindre!

Kim och barnen var uppe med tuppen redan klockan sju imorse. Dels för att Poopen tagit sig för vana att vakna tidigt och dels för att sätta igång med julmaten.
Själv passade jag på att unna mig lite sovmorgon.
 
 
 
När jag vaknade försökte jag samla valparna för julfotografering. Det var lite svårflörtat på sina håll.
 
 
 
 
Vid tre åtnjöt vi julmaten framför kalle anka, därefter öppnades det paket.

 

Castor fick en brio tågbana som vi hjälptes åt att bygga ihop. Eller jag byggde, castor körde tåg och kim och vega låg i sängen brevid och tittade på.

 
 
 
 
 
 
 
 
 Han blev så glad pojken för sitt tåg. Han var fast hela kvällen. Inte ens när klockan började närma sig 11 och han var dödstrött ville han släppa det. Istället bäddade han ner sig på golvet brevid tågbanan för att ligga och titta på det batteridrivna tåget som åkte runt.

Om tåget körde fast eller spårade ur var han snabbt där och ordnade till allt igen <3
 
 
Vad jag älskar min familj och vad tacksam jag är över att få ha dem hos mig. Jag hoppas vi kan få ha många fler sådana här fina och mysiga jular tillsammans.

På lördag kommer mormor med mostrar och morbror. Då ska vi fira en till liten minijul eftersom alla inte kunde vara här idag.

GOD JUL!!

 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback