Kroppen - 2 månader efter förlossning

På lördag är det två månader sedan Vega föddes. Kroppen känns i stort sett som den gjorde innan och magen har dragit ihop sig bra. Än är det lite lös hud kvar, men verkligen inget jag lider av, så drar den sig inte tillbaka mer än såhär så spelar det ingen roll.
Jag har gått ner ca. 11 kg sedan förlossningen, imorse vägde jag 61,7 kg. Det är en bra vikt och jag har inget behov av att gå ner ytterligare.

Jag tycker kroppen återhämtat sig bättre denna gång än förra. Men det beror nog mycket på att den tidigare ogravida kroppen tog mer stryk efter en första graviditetet än den gjorde efter en andra (skadan var redan skedd liksom).

Ja somliga har det enkelt..
 
 Såret har läkt, men jag är fortfarande lite öm. Ytkänseln är borta precis på ärret, men en bit ovanför och under gör det riktigt ont om man trycker, kliar eller på annat sätt kommer åt.
Jag har även kvar lite svullnad över ärret, och om jag minns rätt från förra gången så tog det ganka lång tid innan den lade sig.

Haha, jag gillar bodybuildar gym posen på andra bilden XD






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback