Hösten

Är såå trött, men vill inte somna förens lill pumpan kommit till ro ordentligt.
 
Det är så jäkla varmt i mammas lägenhet och imorgon ska det bli uppemot 30 jävla grader *DÖÖÖR*.
Hatar sommaren! Hatar värmen! 
Jag vill ha höst, med mörkt, kallt och regn! Vill ha mjukiskläder, tjoxktröja och halsduk.
Vill gosa ner mig i sängen med filtar och täcken. 
Vill smutta på te om kvällarna och ta en varmdusch innan ja ska gå och lägga mig.
 Vill fylla lägenheten med mysbelysning och tända ljus!
Vill sova om nätterna utan att bada i en sjö av svett.
 
Längtar hem. 
 Är ju en sån där fantastiskt rolig typ som hatar att resa bort.
 
Klarar sällan att vara borta längre perioder och det har hänt mer än en gång att jag dragit hem trots att det varit tänkt att jag ska stanna längre.
 
Nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna längre ..






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback