Vecka 33 (32+1) & MVC+TUL+OP anmälan imorgon!

 
Kanske är jag stor, kanske inte, får ofta blandade reaktioner på magens storlek. De som såg mig med Castor-magen tycker jag är stor nu och de som ser mig för första gången säger liten. Oavsett så känner jag mig gigantisk, osmidig och extremt andfådd (oavsett om jag sitter eller rör mig).

Nätterna är jobbiga, jag sover dåligt, svettas mycket och har krypningar i benen. Börjar nog lessna lite på att vara gravid. Inte långt kvar nu! Peppa peppa peppa!
 
Imorgon når vi en jätte milstolpe iaf! Som jag har längtat. Imorgon skrivs nämligen operations anmälan för det planerade snittet och som grädde på moset ska jag få se vår lilla ännu en gång (och för sista gången innan BF) på TUL. Är förväntansfull=) Bebis ska mätas och man ska uppskatta en vikt och längd. Dessutom kan de se om hon/han har hår på huvudet nu! <3

Har fått för mig att de inte går att få några bilder från TUL, men ska verkligen försöka charma till mig en !






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback