Vecka 32 (31+2)

 
 
Veckans uppdatering av graviditeten =) Kan inleda med att berätta att alla "strimmor" som syns på min mage från dagens bilder är märken från våra lakan eftersom jag precis vaknat när bilderna togs XD jag har sådana intensiva svettningar om nätterna att jag liksom smälter ihop med täcken, kuddar, madrass etc under nattens gång.
Man vet att det ät illa när man lyckas svettas igenom absolut torr :p
 
Förutom alla svettningar så växer magen som den ska och bebis är vild. Till skillnad från förra veckan så börjar jag känna mig ordentligt tung och osmidig. Kan inte andas!! och orkar knappt dra vagnen uppför backen påvägen hem från förskolan. Inte utan ca 10 vilopauser i varje fall. Kan knappt böja mig fram, ta mig ner på alla fyra eller knyta skorna längre utan att hålla andan samtidigt eller riskera att inte komma upp igen.

Jag är trött, fortfarande, har halsbränna i stort sett hela tiden och fortfarande det där förbannade suget i magen. Känner mig lättretad och allmänt less på det mesta.
Men jag kanske inte ska klaga eftersom jag till skillnad från många andra fått förmånen att slippa alla extrema gravidbesvär och stora magar fram tills sista trimestern.
 
Men ändå..






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback