Vecka 31 (30+1) + Ny vagn

 
Jahopp, då var det en ny vecka igen då =) haha jag hinner inte med.

Känner mig något piggare sedan jag började äta mina duroferon oftare och mer regelbundet. Håller fortfarande på rutinerna för jag tror att dem bidrar ganska mycket också.
Känner mig fortfarande relativt smidig med tanke på hur långt gången jag är. Kan ännu knyta skorna själv, dock inte utan vilopauser :P

Personligen tycker jag magen växer lite saktare nu jämfört med de senaste veckorna.
Kollar man på ovanstående bilder så börjar den likna Castor-magen mer. De ser ut att vara ungefär lika stora den här veckan, om än något rundare den här graviditeten (vänstra bilden är från idag och den högra från när jag väntade Castor).

Känner mig som en klimakteriekärring med mina nattliga svettningar. Och så har jag börjat blöda massa näsblod, fast det är nog mer relaterat till att jag petar för mycket i näsan.

Idag på lektionen hade jag svårt att koncentrera mig för det levdes runt så dant där inne i magen. Helt otroligt att ingen såg den röra sig. Linn kommentera iof att klassrummet vibrerade vid ett tillfälle. Men jag vet inte om det beror på min vilda unge eller något annat oförklarligt fenomen :P
 
 
Och Jupp, vi har köpt en ny vagn. 

Tanken var ju, som ni vet, från början att ta över mina småsystrars syskonvagn, men då skulle vi plötsligt ha tre vagnar som tog plats eftersom vi inte ville göra oss av med enkelvagnen. Dessutom var jag väldigt sugen på något nytt. Så nu valde vi istället att köpa en vagn som går att göra till enkel- och syskonvagn och sälja vår gamla brio smile :( det känns lite trist för jag har så mkt underbara minnen kopplade till den vagnen men vi kommer ju inte längre ha någon användning för den så det är onödigt att den bara står. 

Den nya vagnen är skickad och ska komma med schencker någon gång imorgon förmiddag. Vi får hoppas att vi blir nöjda med den!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback