Vagn & VC

Idag har jag inte ens så mycket som sneglat på något studiematerial. Jag lät till och med Castor ta ledigt från förskolan för att ha en ursäkt att slippa plugga :)
Hela den här veckan har liksom varit så hektisk och full med skolstress så nu, när allt lagt sig ville jag bara passa på och ta en paus.

Imorse anlände för övrigt vår nya och mycket efterlängtade vagn ^^ Pojken och mamman hjälptes åt att montera ihop den och behold, vad fint det blev!
 
Här provsitts det, både med och utan liggdelen =)

 
Och här har vi skönheten, i egen hög "person" :D färdigmonterad och med åkpåse i! Fantastiskt!

Jag lade undan liggdelen, eftersom vi inte behöver den förens bebis kommer. Tog inte lång tid innan katterna hittade dit :P
På eftermiddagen hade vi möte på vårdcentralen angående Castors magproblem. Till min förvåning blev Castor helt hysterisk när vi kom in på undersökningsrummet och han fick se läkaren. Det var precis som att han visste vad hon tänkte göra. Har aldrig haft problem med något sånt tidigare. Men han börjar ju bli stor nu och kommer väl kanske ihåg att de stuckit och tagit sprutor förut.

Han satt tätt ihoptryckt mellan mina tuttar och skrek rakt ut så fort doktorn skulle lyssna eller klämma. Läkaren tyckte vi skulle återkomma för blodprover när Castor inte var så snorig och hostig och då skulle de undersöka om han eventuellt är allergisk mot någonting och om det i så fall kan vara förklaringen till hans hårda mage.

 
Grattis till moster Sarah med som fyller år idag!! :D:D<3






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback