Skärtorsdag

Åh! Jag älskar påsken! Vet inte varför men det är någonting med luften och ljuset där på våren och pyntet som framkallar massa härlig nostalgi!
Tyvärr blev det inte så mycket pynt för oss här hemma :P köpte björkris att pimpa men när jag var uppe på vinden för att ta ner lådan med alla påsksaker så låg där inga grejer. Påskpyntet delar vanligtvis låda med halloweenpyntet som för övrigt låg kvar där det skulle. Har svårt att tänka mig att någon skulle ha snott alla påsksaker och lämnat kvar halloweenpyntet så antar att jag måste ha packat ner allt i någon annan låda. Jaja, vi har i alla fall lite björkris som står naket i en vas i köket :D alltid nåt!

Castor hade gjort ett jätte fint glad påsk kort på förskolan idag när jag hämtade honom och en liten kruka som han odlat gräs i (inte sånt gräs)! Kortet hängde jag på kylskåpet och gräset ställde jag i fönstret på Castors rum men tror tyvärr inte det kommer bli långlivat då det utstrålar KATTMAT som våra två hårbollar kommer tolka det.
 
 
GLAD PÅSK FÖR FAN! :D






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback