Sammanfattning

Sammanfattningen är färdig och inskickad. Nu gäller det bara att få den godkänd och upplagd för övriga kursmedlemmar att ta del av. Redovisning imorgon.
Fick för övrigt A på min dissektions rapport, så jag känner mig något mer motiverad nu!
Hade religionsprov imorse, så vi får väl se hur det gick. 

Kim har nördkväll med jobbet idag så jag fick på egen hand sköta om en utdragen nattning av barnet. Han somnade för drygt en timme sedan. Puh!
Har ätit dåligt idag, vilket delvis kan förklara varför jag varit så känslig och gråtmild. Tog några kvällsmackor nyss och känner mig lite bättre. 

Har även haft problem med sömnen den senaste tiden. Jag svettas så jävla mycket på nätterna. När jag säger att jag vaknar med blöta kläder så överdriver jag inte. Dem är på riktigt blöta och jag ligger i princip i en pöl av svett. Helt stört. Det verkar inte vara pga att jag är överdriivet varm heller, för jag liksom kallsvettas och fryser när jag vaknar. Hormoner... förmodligen.. i kombination med stress..

Min säng har nog aldrig sett så mjuk och inbjudande ut som den gör precis just nu. Fy fasiken vad trött jag är. Nu ska jag gosa ner mig i den och drömma söta drömmar som inte involverar skolan. God natt :)







Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback