Långfredag

Imorse hörde Amanda av sig och undrade om vi skulle gå på stan så hon kunde bjuda på fika eftersom jag fyllt år. Jag var lite busig och tackade ja fast jag egentligen borde ha stannat hemma och pluggat.

Vårvädret var underbart, så istället för att sätta oss på något tråkigt fik köpte vi med oss lite gott från Lindahls och promenerade vidare till närmaste lekpark.

 
Efter att pojkarna rastats färdigt följde Amanda och Zack med hem till oss. Klockan var då ganska mycket så vi lagade ihop en festmåltids middag som vi åtnjöt i varandas sällskap.

Nu ligger jag utslagen på soffan, fortfarande med vetskapen om att jag borde göra klart min lab, vars deadline jag passerade igår, men är så trött! Labben är redan försenad så den kan gott vänta tills imorgon!

 
Amanda postade för övrigt den här härliga jämförelse bilden på oss från våra graviditeter (för som ni redan vet väntar även hon barn igen) på facebook.
Bild nummer ett är vårt revanchfoto alltså från denna gång v.23 och v.29 och bild nummer 2 är från ganska exakt 2 år sedan, v.22 respektive v.34.
Vilka milfs!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback