Grupparbetet som blev enmansarbetet

Ja fy fan vad stressigt det varit de två senaste dagarna! Vi ska ha redovisning imorgon som är baserat på grupparbeten på två och två som ska vara inlämnade idag. Tyvärr lyckades min andra hälft försvinna så jag måste slutföra VÅRT arbete på egen hand -.-' suck och stön!

Jag hatar verkligen grupparbeten, just av den här anledningen. Tror tamigtusan det blir så här varje gång jag ska jobba med någon annan. Jag får ta hela lasset själv.

Fick ett utbrott tidigare och grät hysteriskt. Var så trött. Var arg på läraren, på min partner, på Kim och så var jag hungrig och stressad.
Mailade sedan min lärare och sa vad jag tyckte.
Förväntade mig ett otrevligt svar tillbaka, men fick faktiskt mycket förståelse och hon sa att jag bara behöver göra en sammanfattning på mina delar av arbetet idag och avvakta med deadlinen på övriga arbeten.
Det känns mycket bättre nu!
Ska göra klart sammanfattningen tills ikväll. Nu ska jag gå och hämta Jolie Joses från förskolan, för 15.30 kommer Irene och Katarina från spädbarnsverksamheten och gör hembesök =)






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback