Förskoletider

Ligger i sängen, med sällskap av katt3rna och tittar på dokumentär på Youtube, Chernobyl uncensored.
Kim är på nördkväll och Castor sover. Så skönt att bara få ta det lugnt efter en hektisk dag. Bebis kör lite kvällsakrobatik i magen :p
 
Idag fick vi tiderna för hur Castors förskoleschema ska se ut under min föräldraledighet. Förskolan hade tydligen tiderna 8-11 som standard, vilket jag och Kim tyckte verkade osmidigt. Vi önskadd istället att få ha han på förskolan tre dagar i veckan mellan 9-14. Förskolan godkände tiderna så det känns bra! 
 
Imorgon är sista dagen på religionen med och då får jag mitt betyg. Nervöst! 
Sedan är det bara alla andra kurser kvar (1 månad och 10 dagar) innan terminen är slut! 
Då är det inte alls långt innan jag får klämma på bebis!! Åh vad jag längtar <3 <3






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback