fitt-Sarah & Lördagsmys

I helgen har vi haft finbesök av min syster fitt-Sarah från Gävle =) Det har verkligen varit kul för henne har vi inte sett sedan december förra året. Alltså för skitlänge sen!

Sarah och jag har varit down memory lane och gjort som vi brukade göra när vi var små. Vi har spelat sims, käkat snask och tittat på skräckfilm, samtidigt! 

När vi var mindre satt vi i timmar och bytte av varandra vid datorn. Då spelade vi det första sims spelen och nu spelar vi det fjärde :P fortfarande lika kul och lika nostalgiskt.
 
Tidigare idag gick vi på stan medan Kim och Castor stannade hemma och bakade hamburgare. Sarah fick uppleva Norrköping stads utbud av affärer istället för fattiga Gävle som inte har nånting. För henne var det här en upplevelse utöver det vanliga.

Innan vi skulle gå kom jag på Castor i den här härliga posen där han satt framför tv'n och tittade på båten Elias. Haha! Sensuellt.

 
 
Köpte hängen på panduro till mina dubbelhelix örhängen eftersom jag inte gillar orginalen. På första bilden ser du det ena med orginalhänget kvar och sedan hur jag bytt. Blev mycket finare efteråt tycker jag =) 

 
Skulle vilja börja göra smycken, verkar roligt. Var inne på panduros hemsida tidigare idag och tänkte göra en beställning på smyckesdelar och verktyg, men snöade in på träfräg istället eftersom jag OCKSÅ har en del möbler jag vill göra om :P 
Dessvärre, skitirriterande, så har det inte gått att slutföra beställningen än! Något fel på sidan, tänkte försöka igen imorgon.
 
 
Till middag fick vi hemlagade hamburgare, Castor tittade på snippan och snoppen på youtube innan han somnade. 

Nu ska jag och fitt-Sarah lira sims och titta skräck.
Imorgon åker hon tillbaka till Gävle igen :( och vi återgår tillbaks till tråkvardagen.
Jag med mitt plugg. Har en redovisning på onsdag och prov på tisdag och har varken hunnit skriva eller plugga till nåt av dem.

Usch, jag vill inte!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback