Bebis gissningar

Jag håller på och sammanställer en lista över gissningar om bebis som jag, mina vänner och anhöriga har :) här är de jag fått ihop hitills och jag kommer uppdatera och reposta listan allteftersom den fylls på eller ändras.
 
Mamma Toby:
Flicka, 47-49 cm & ca 3200g. Mina ögon, precis som storebror, ljus- till mellanbrunt eller mörkblont hår med dragning åt det bruna hållet. Inte någon överdriven mängd.
 
Pappa Kim:
Pojke, 50 cm & 3500g. Blond och blåögd.
 
Mormor:
Flicka. Mörkt hår, blå ögon. 
 
Amanda:
Flicka. 50 cm & 3600g. Lik storebror men med rundare ansikte. Lika blond som storebror men utan hår.
 
Moster Sarah: 
Flicka, mörkt hår och ljusa blå ögon, 48 cm & ca 3400 g.






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback