Vårjacka & Fistpumps

Idag var familjen på stan. Ville egentligen gå barnfritt med Amanda, men hon var i stockholm så jag fick nöja mig med det nästbästa ;P 
Köpte en vårjacka på Veromoda, och en kavaj och tröja på New yorker. Känner mig nöjd. Efteråt var vi och hämtade ut bilbarnstolen som kommit i veckan. Även den var bra.  
 
Den 22 mars ska Castor ha 1 års kalas, så i veckan skickade vi ut inbjudningarna till det. Jag skrev en lite rolig text om dubstep party och fistpumps och kims pappa fattade inte riktigt vad jag menade. Han skickade ett sms till Kim igår där han skrev:

"Fick en inbjudan till castors kalas idag, vad är dubstep party och fistpumpa, låter snuskit, vad är det?"
Haha såhär i efterhand, när jag tänker på det, så låter fistpump faktiskt ganska snuskigt.
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback