Trött

Vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder idag, men det får bli eventuellt imorgon då jag är fruktansvärt trött.

I morse hade jag prov mellan 9-11, som jag för övrigt blev godkänd på =) vi ska få ett mer omfattande omdöme på itslearning om några dagar.
När jag kom hem tog jag Castor, medan Kim satt vid datorn. Vid tio i två var jag tvungen att gå igen för då hade vi studiebesök med specialpedagogiken, och när jag kom hem igen vid 15.40 lagade jag en super ambitiös middag.

Kim har eventuellt fått bihåleinflammation, så efter att jag hade gjort i ordning Castor, bytt blöja och satt på pyjamas, fick jag offra mig och springa till apoteket och köpa svindyr nasonex till Kim.
När jag kom hem bortstade jag tänderna på barnet och nattade honom sedan.

Har även rensat bilder och sickat in ett flertal för framkallning på fujidirekt. Ska beställa två ramar från chili när vi får pengar som jag ska sätta i hallen och behöver bilderna till dem =)
 
Hur som haver, nu ska jag kolla på Walking dead. Hörs imorgon!
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback