Sjuka

Ja, precis så här perfekt lagom till Castors 1 årsdag passade vi på hela familjen att bli riktigt dunderförkylda. Jag har det värst med hosta som blivit värre under dagen.
Har två stora prov nästa vecka på tisdag och onsdag som jag behöver plugga till denna vecka men trots att jag försökt har jag inte fått någonting att gå in i huvudet :( blir sur! Man blir förkyld 1-2 gånger om året och naturligtvis träffar vi in precis till Castors första födelsedag. Blir ledsen. Jag vet att han kommer fylla fler gånger, men första gången är speciell och har sett fram emot det här och planerat upp mina studier för att slippa plugga just under den här helgen :( 
Jag hoppas vi hinner piggna till tills fredag och att jag får något pluggande gjort innan proven! Peppa peppa !!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback