Prov och saknad

Kalaset i lördags blev lyckat och alla var nöjda =) Har massor av bilder som jag ska lägga upp så fort jag får tid över.

Min pappa och hans familj åkte tillbaks till Uppsala igår. Min bror följde med medan mamma och lillasyster stannade kvar ännu en natt och åkte hem idag istället.
Lika jobbigt varje gång =( känns alltid så tomt när familjen åker tillbaks igen och jag saknar dem så när de inte är här. Kände mig ledsen och nedstämd när mamma och syster åkt.
Försöker dock tänka på att vi ses snart igen. På påsklovet ska jag och Castor åka med mamma till Gävle och hälsa på släkt. Det är bara en månad dit!

Och i sommar har vi bestämt att jag och Castor ska spendera i Uppsala. Kims pappaledighet tar slut 1 juni, så då börjar han jobba igen. Amanda ska spendera mycket av sin tid hos sina föräldrar i Linköping så det finns inte så mycket mer för mig och Castor att göra här i stan.En av mina barndomskompisar gifter sig i slutet av maj, så då bär vi av mot Uppsala. Vet inte hur länge vi stannar, men det märker vi =)
Ska ta mitt körkort i sommar med eftersom jag inte haft tid till att plugga teori under skolterminen. Ska plugga i uppsala och övningsköra med min pappa istället för med Kims. Kommer bli bra det där.
 
Har prov i vård och omsorg imorgon mellan 9 och 12. Känner mig inte alls förberedd. Eftersom jag blev sjuk förra veckan var det inte mycket som fastnade när jag väl försökte plugga och under helgen har det inte funnits tid. Idag har jag suttit några timmar under kvällen, men that's it. Får förlita mig helt på ödet nu :P
 
Min mamma och syster tog lite häftiga bilder igår när de badade Castor.
 
 
 
 

Lycka till till mig imorgon!






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback