Mars 2014 - En episk månad.

Precis som titeln antyder så är denna månad början på ett nytt episkt kapitel i den här familjens förhoppningsvist långa liv.

Vi fyller år. Kim, jag och Castor. Kim blir 23. Inte så märkvärdigt. Men så har vi mig.
Denna födelsedag når jag en ny och stor milstolpe i livet. Jag blir nämligen 25 år. Det innebär ett kliv ut ur ungdomen och ett in i vuxenlivet, iaf enligt östgötatrafiken. Med det inte sagt att jag är gammal. Tåls att pointeras.
Nog för att min övergång är viktig.
Men framförallt! Min underbara lilla bebis pojke med den mogna mentaliteten av en två åring och intelligensen hos en treåring kommer fylla sitt allra första underbara år! JA! Det är sant. Nog för att det är ofattbart att jag blir 25, men att Castor fyller 1 känns ännu mer overkligt. Det var ju typ igår som dem plockade ut honom!
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback