Kalasbilder

Här kommer bilderna från kalaset förra lördagen. Tog lite tid. Har varit en hektisk vecka med prov i skolan och sedan blev Castor sjuk. Han har legat med 39,5 graders feber i två dagar nu stackarn. Igår vår han nästintill otröstlig men jag tror det börjar vända för han har varit lite piggare idag.
 
Jag fick i alla fall A både på psykiatri provet och vård- och omsorgs. Yey me ! =) Börjar se ljuset i slutet av tunneln nu. Bara två veckor och fem inlämningsuppgifter kvar sedan påsklov. Efter det blir det visserligen praktik fem veckor, men inget skolarbete i alla fall =)
 
 
 Castor & moster Eli

 
 Castor & morfar

 
Castors moster Alma
 
Så synd att den här bilden blev suddig. Tycker den är så söt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Festen avtog vid sex tiden eftersom folk började bli lite trötta.
 
 
 
Jag fick ett jättefint sidobord i födelsedagspresent av mina familjer som min pappa hjälpte till att skruva ihop. Ska lägga upp fler bilder på det när jag har tid ^^
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback