Bakfylla

Kollar på south park och är stört mycket bakis. Blä! Castor sov hos farmor och farfar inatt, så Kim och jag och en kompis till Kim tog en oplanerad krogrunda. Jag ångrar mig idag. Usch. :P

Castor fick provtesta sin nya bilbarnstol när farfar kom och hämta honom. Vi ska plasta in den igen så han får öpnna den på sitt födelsedagskalas. Katterna har hunnit ligga in den så den behöver rollas av innan. Men den passade jätte bra ^^
Castor följde med farfar och handlade, och fick en skitful dinosaurieleksak som typ skriker när man vickar på hans huvud. Kim och jag asgarva när vi hörde den. Det låter inte som ett djur som skriker, det låter som en människa, haha, ja jag kan inte förklara. Skitful. Castor härmar den varje gång, så låter dem snyggt i kör.
 
Jag vet att jag tidigare sagt att jag tycker Castor kan vänta med att börja gå. Jag börjar känna att det är dags nu. Han närmar sig 1 årsdagen och jag tror att han skulle kunna om han bara försökte. Senast i torsdags, när vi var hemma hos amanda, roffade han åt sig något från soffan samtidigt som han stod lutad mot den. Sedan blev han så fokuserad på saken att han släppte soffan och stod utan stöd och studerade den tills han efter några sekunder upptäckte att han stod själv och satte sig ner. 
Idag har jag gått brevid honom och hållt honom i ena handen och han kan gå då med. Så, det fattas bara att han släpper det "sista" stödet så går han själv. Jag hoppas han börjar gå snart =)
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback