Svårt sjuka mammor

Amanda och jag (hypokondriker som vi båda råkar vara) har kommit fram till att vi både har långt gången cancer och därmed inte har långt kvar att leva :( Amandas sitter i ryggen och min i magen. Det är hårt nu...
 
Eftersom min cancer var så allvarlig idag orkade jag inte ta mig ut, så Amanda som hade en lite mildare cancer dag tog med sig Zackarias och kom över till mig istället.
Vi köpte sushi och talade ut om våra åkommor. Sedan tittade vi på tv en stund innan vi lagade middag åt pojkarna och oss själva. Efter maten fick Zackarias titta på Castors alla nya saker och de lekte en stund tillsammans innan det var dags för Zackarias och Amanda att gå hem.
 
Det är märkligt hur stora våra pojkar blivit. Kan inte riktigt förstå att de har legat i våra magar !
 
 
 
 
 
 
 
 
 Peppe visar sin bästa sida.
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback